BESMELE

بسم الله الرحمن الرحيم


20 Haziran 2008 Cuma

YÖK'ün Şerefsizliği

Şerefsizler Ortalığı Karıştırmak için Her yolu Deniyorlar.YÖK kapatılmalı,Bu şerefsiz görevinden alınmalıdır.
'ZIKKIM'IN MUHATABI DA KONUŞTU

AKP'den hesap sorulacaktır,Ancak bu hesabı CHP li Baykal soramıyacak.Çünkü seçimden sonra Zıkkım yemek,hamim içmek için sandığın dibindeki Cehenneme gidecektir.

CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce, YÖK Başkanı Prof. Dr. Yusuf Ziya Özcan'ın Ağzından, 'Gerekirse Kapatırız Bu Zıkkımları' Gibi Bir Cümle Çıktığını Doğruladı.
CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce, YÖK Başkanı Prof. Dr. Yusuf Ziya Özcan'ın ağzından, "Gerekirse kapatırız bu zıkkımları" gibi bir cümle çıktığını doğrulayarak, "Bunu hangi amaçla söyledi biliyor değilim. Ben gazeteci de değilim, ben politikacıyım. Bunu yargılamak bana düşmez" dedi.
...................

Milli Eğitim Bakanı, YÖK Başkanı'na Sert Çıktı: Kem Söz Sahibine Aittir, Herkes Haddini Bilecek

Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, İmam Hatipler İçin "Bu Zıkkımları Kapatalım" Diyen YÖK Başkanı Yusuf Ziya Özcan'a Sert Çıktı.

Milli Eğitim Bakanı, YÖK Başkanı'na Sert Çıktı: Kem Söz Sahibine Aittir, Herkes Haddini Bilecek
Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, imam hatipler için "bu zıkkımları kapatalım" diyen YÖK Başkanı Yusuf Ziya Özcan'a sert çıktı. Çelik, "Hangi niyetle, hangi amaçla söylenmiş olursa olsun, bir kişiyi, bir camiayı, bir grubu tahkir ve tezyif etmeye yönelik, onu rahatsız eden, rencide eden söz, kime ait olursa olsun, o kem söz, sahibine aittir. Herkes söylediği sözü bilecek, herkes hakkını da haddini de bilecek" dedi. Çelik, daha önce CHP Genel Sekreteri Önder Sav'ın Hazreti Muhammed'le ilgili söylediği sözleri de hatırlatarak YÖK Başkanı ve CHP Genel Sekreteri Önder Sav'ın Türk halkından özür dilemesini istedi.
Meclis Genel Kurulu'nda Ağrı Dağı Üniversitesi'nin adının İbrahim Çeçen Üniversitesi olarak değiştirilmesini öngören yasa tasarısının görüşmeleri sırasında, Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, YÖK Başkanı Yusuf Ziya Özcan'ın dün Meclis kulisinde imam hatiplerle ilgili söylediği sözleri değerlendirdi. CHP Sinop Milletvekili Engin Altay'ın, yaptığı konuşmada, "Müslüman rektörlerle yeni arka bahçeler yaratma arzusu içinde yanıp tutuşan bir YÖK Başkanı, burada yok. Herhalde zakkum çiçeği toplamaya gitti. Önceleri 'evlere şenlik bir YÖK Başkanımız var' demiştim. Şimdi, YÖK Başkanı sadece evlere şenlik değil, kulislere de şenlik bir YÖK Başkanı ile karşı karşıyayız'' diye konuştu. Altay'ın konuşmasına yanıt veren Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik ise şunları söyledi:
"YÖK Başkanı'nın söylediği sözleri duymadım. YÖK Başkanı, bir grupla, toplulukla ilgili bir söz söylemiş. Hangi niyetle, hangi amaçla söylenmiş olursa olsun, bir kişiyi, bir camiayı, bir grubu tahkir ve tezyif etmeye yönelik, onu rahatsız eden, rencide eden söz, kime ait olursa olsun, o kem söz, sahibine aittir. Bunu onaylamak, kabul etmek mümkün değildir. Herkes söylediği sözü bilecek, herkes hakkını da haddini de bilecek."
CHP Genel Sekreteri Önder Sav'ın da daha önce Hazreti Muhammed'e yönelik sözler söylediğini hatırlatan Bakan Çelik, ''YÖK Başkanı da olsa hakkını ve haddini bilecek, CHP Genel Sekreteri de olsa hakkını ve haddini bilecek. YÖK Başkanı da Önder Sav da Türk halkının karşısına çıksın. 'Ben pozisyonumla mütenasip olmayan, uyuşmayan bir sözü boş bulundum söyledim. Bundan dolayı halkımdan özür diliyorum' desin. Bunu Sayın Önder Sav'ın da YÖK başkanının da yapması lazım."
Genel Kurul'da Bakan Çelik'in Sav'la ilgili sözlerine CHP milletvekilleri tepki gösterdi. Bakan Çelik ise CHP'li milletvekillerine ''CHP'li arkadaşlarımızın pozisyonu, yangın çıkaran ama 'yangın var' diye bağıran insanın konumuna benziyor. Gerginliği siz çıkartıyorsunuz'' karşılığını verdi. (ANKA)
(EG/ZG)
Kaynak: ANKA
http://www.haberler.com/milli-egitim-bakani-yok-baskani-na-sert-cikti-kem-haberi/

Hiç yorum yok: