BESMELE

بسم الله الرحمن الرحيم


23 Mayıs 2008 Cuma

GURBET şiir

Gurbet çok zor,gurbetteyim. 
Ben Vatanım da, gurbetteyim. 
Giyinmem garip,yemem garip. 
Ben Garibanım,gurbetteyim. 
*
Avrupayı getirdik vatana. 
Satılıktır vatan,alan alana. 
Namusumuz oldu beş para. 
Kimliğim değişti.gurbetteyim. 
*
Midye,salyangoz,domuz. 
Yer yediririz,gelsin döviz. 
Atalarımızın ruhuna ne deriz. 
Din masalmış,gurbetteyim. 
*
Sokakta gezemem,bana gülerler. 
Gel kardeş anlatayım neler neler. 
Babamızı doğurdu,namuslu nineler. 
Kültürmü değişti? , ha..gurbetteyim. 
*
İçki içer,dans ederiz diskoda. 
Kısa giyer soyunuruz,oldu moda. 
Piç doğurmuş,meşru oldu sonunda. 
Anlaşılan garibim,gurbetteyim. 
*
Bilmiyorum,burası,Yunanistanmı? . 
İtalyan mı? ,Alman mı? ,Fıransamı? . 
Boşuna savaşmışız,bunun anlamı. 
Gurbete gitmeden,ben gurbetteyim.
*
Mehmet Selim Polat

Hiç yorum yok: